Klachtenreglement

Contact medewerker/leidinggevende

Wij doen bij Stichting KIO onze uiterste best om de beste zorg te leveren aan onze cliƫnten. Mocht u desondanks klachten hebben over de zorg, dan raden wij u aan om deze eerst bespreekbaar te maken met de medewerker en/of diens leidinggevende.

Mocht u er samen niet uit komen dan kunt u contact opnemen met onze cliƫntvertrouwenspersoon ( Githa Faasse, Zorgbelang, gfaasse@zorgbelang-zeeland.nl, 06-42054948 / 0113-203200) of met onze klachtenfunctionaris (Wilma Maas, Zorgbelang, wmaas@zorgbelang-zeeland.nl, 06-57277008). Voor meer informatie over de klachtenregeling binnen Stichting KIO verwijzen wij u graag naar ons klachtenreglement.

Klachtencommissie

Indien de bovenstaande stappen niet het gewenste resultaat opleveren is ook mogelijk om een klacht in te dienen bij de klachtencommissie. Stichting KIO is aangesloten Bij de klachtencommissie Zeeland van Viazorg. Voor meer informatie over hoe een klacht bij deze commissie ingediend kan worden en hoe deze wordt afgehandeld verwijzen wij u graag door naar de website van Viazorg (https://viazorg.nl/klachtencommissie).

Landelijke geschillencommissie

Als u na afhandeling van de klacht door de klachtencommissie Zeeland nog niet tevreden bent met de uitslag, dan kunt u naar de landelijke geschillencommissie. Meer informatie hierover kunt u vinden op: www.degeschillencomissie.nl