Locaties

Dagcentra voor kinderen en (jong) volwassenen met een of meerdere beperkingen

Bieslookstraat

Bieslookstraat Heinkenszand

Stichting KIO biedt de mogelijkheid om kinderen en (jong-) volwassenen te laten logeren. Deze optie is er voor cliënten met een verstandelijke beperking al dan niet in combinatie met een lichamelijke beperking. De locatie aan de Bieslookstraat is speciaal op toegerust op de begeleiding en verzorging van cliënten met meervoudige beperkingen en alle materialen, zoals tilapparatuur, zijn hier aanwezig.

De Leeuwerik

Zandkreekstraat 35 Lewedorp

Deze locatie is in het leven geroepen voor de peuters en kleuters (en inmiddels ook iets oudere kinderen) die bij Stichting KIO dagbesteding krijgen. Hiervoor gebruikt Stichting KIO 2 lokalen van basisschool De Leeuwerik in Lewedorp. De kinderen krijgen hier in kleine groepjes een daginvulling geheel aangepast aan hun mogelijkheden en behoeftes.

Diverse appartementen

Goes, Heinkenszand, Middelburg

Stichting KIO biedt de mogelijkheid om op basis van ZZP een appartement te bewonen met een op de persoon afgepaste, individuele begeleiding. Deze appartementen bevinden zich in Goes, Heinkenszand en Middelburg.

Hoefbladstraat

Hoefbladstraat 32 Heinkenszand

Op deze splinternieuwe woonlocatie kunnen 10 mensen verblijven. Inmiddels zijn er cliënten gaan wonen en ziet het er alweer anders uit. Wij gaan binnenkort de tuin inrichten en zo zal deze foto telkens weer aangepast worden naar de nieuwe situatie.

Koek & Leut

Werklocatie

Dorpsplein 46 Nisse

Koek en Leut is de jongste tak aan de KIO-boom. In deze sfeervolle thee-room aan het gezellige dorpsplein in Nisse werken cliënten van Stichting KIO in de bediening en in de keuken. Gasten kunnen hier terecht voor een bakje koffie of thee met iets lekkers of voor een heerlijke lunch.

Leeuwerikhof

Leeuwerikhof Heinkenszand

Deze locatie bestaat uit 2 woningen die door middel van een tussendeur met elkaar verbonden zijn. Hier wonen 7 kinderen met een autisme en/of lichte verstandelijke beperking.

Molen “De Blazekop”

Molenweg 4A Ovezande

Bij deze locatie is de werkende korenmolen “De Blazekop” de grote blikvanger, maar in verband met de veiligheid is deze niet operationeel als er cliënten aanwezig zijn. De dagbesteding op deze locatie vindt plaats in de prachtig verbouwde schuur (met onder andere een professionele keuken) en het land er omheen. Het werken in de (moes-) tuin en het verzorgen van de dieren zijn belangrijke bezigheden.

Sleutelbloemstraat

Sleutelbloemstraat 15-31 Heinkenszand

Aan de Sleutelbloemstraat in Heinkenszand ligt een appartementencomplex waar 9 (jong-) volwassenen wonen. Ieder heeft een eigen appartement voorzien van keuken, badkamer, toilet en woon- en slaapkamer. Er is een grote centrale woonkamer waar cliënten, als zij dat willen, met elkaar kunnen eten, tv kunnen kijken of een spelletje doen.

Sleutelbloemstraat

Sleutelbloemstraat 11-13 Heinkenszand

Op deze locatie wonen kinderen en jongvolwassenen met een verstandelijke beperking en bestaat uit 2 geschakelde eengezinswoningen.

Van der Biltplein

Van der Biltplein 4-6 Heinkenszand

Dit is de grootste locatie van Stichting KIO. Op de bovenverdieping bevinden zich diverse kantoren en 2 sportruimtes en een grote ruimte voor naschoolse en vakantie-opvang. Beneden zijn er diverse ruimtes voor dagbesteding, waaronder 2 grote ruimtes voor meervoudig complex gehandicapte cliënten, 2 snoezelruimtes en een aangepaste badkamer. De dagbesteding vindt plaats in groepjes van 3 tot 6 personen.